dah habis!

assalamualaikum,

alhamdulillah, tamat sudah program dua hari. thanks kepada yang sudi hadir memeriahkan program, sama ada yang datang dari jauh, mahupun dekat.

1. nak mintak maaf sangat for the bad food on saturday, tak tersangka takde lauk atau salad langsung. but alhamdulillah, hari ahad sangat kaya dengan makanan. dari, pagi, tengahhari, hinggalah ke petang. thanks to kak zidah and kak aimi. and sorry pinggan sangat buruk kualitinya.pinggan murah.huhu.

2. kepada yang masih belum bayar duit, silalah bayar eh. hehe. kita sama2 student. ;) bayar boleh pada milan, megat, dila, atau saya sendiri. saya dahului dengan ucapan terima kasih.

3. nak mintak tolong, tolong isi feedback form yang dapat sekali dengan file kertas tu. aseef jiddan(sorry sangat2) tak sempat nak mintak masa program, thus menyusahkan pula dah bawak balik form, kena cari pulak one of us utk submit the forms. soalannya tak banyak. and insyaallah membantu evaluate the effectiveness of the program. please please yek hantar forms tu? kalau sape2 yang rasa dia dah hilang form tu, or mereka yang dari jauh, boleh mintak softcopy pada saya, dan isi terus je kat situ, then send balik the document to me. ikut preference.

4. and oh ya, this link was given by mira, dia suruh share kat blog. komik yang best! ini linknya.

thanks. semoga muslims in ottawa, and canada collectively, dimurahkan rezeki dan mendapat rahmatNya selalu. ingat kata akh fazrul, Allah seronok, kita pun seronok. kalau Allah marah, kita tinggalkan!

2 comments:

Syakir said...

Alhamdulillah, maaf kerana tak berkesempatan untuk hadir ke majlis. Walaubagaimanapun, amatlah baik jika pihak urusetia dapat memberi sedikit ringkasan berkenaan intipati majlis ilmu tersebut. Jazakumullahu khairan kaseer..

Anonymous said...

inshaAllah, akan diuruskan .